poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzieci nasze ukochane

      Dzieci są nadzieją, która rozkwita wciąż na nowo, projektem, który nieustannie się urzeczywistnia, przyszłością, która pozostaje zawsze otwarta. 

                               JAN PAWEŁ II 

          Dzieci to nasza radość i przyszłość. Dostarczają nam zarówno mnóstwo radości ale i trosk.
          Jestem mamą dwójki dzieci. Syn ma prawie 14 lat, a więc nastolatek, który uważa że jest ode mnie mądrzejszy i oczywiście nie słucha moich rad. Córka zaś ma prawie 4 latka i jest aniołkiem z małymi różkami. Bardzo lubi robić na przekór wszystkiemu.
           Ale nie wyobrażam sobie życia bez nich, chociaż czasami dają mi tak popalić, że ręce opadają.
           W obecnych czasach większość z nas goni za pieniądzem, a dla dzieci brakuje czasu. Kiedy dociera do nas, że wkrótce nasze pociechy wyfruną z gniazda, dziwimy się kiedy ten czas zleciał.
     
            Dlatego starajmy się spędzać z nimi jak najwięcej czasu, cieszmy się z ich postępów i rozmawiajmy z nimi, bo jak dorosną takie chwile już nie wrócą.
            
            Na dzień dzisiejszy mam dylemat, bo z jednej strony chciałabym pójść do pracy, ale z drugiej szkoda mi czasu którego nie będę mogła spędzić z córką. Na razie cieszę się każdą chwilą spędzoną z moimi dziećmi.
A to właśnie mój aniołek :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz