sobota, 2 maja 2015

życiowe podsumowanie

     Skończyłam niedawno 35 lat i dotarło do mnie, że czas podsumować moje dotychczasowe doświadczenia życiowe. Pod względem zawodowym wypada to raczej blado i wychodzi, że niewiele zdziałałam w tym kierunku. Odkąd pamiętam nie miałam życia usłanego różami- trudne dzieciństwo, nie przygotowana na to co przyszłość przyniesie, pełna kompleksów i bardzo nieśmiała. Źle podjęte decyzje zaważyły na moim dalszym życiu. Obecnie nie pracuję. Mam dwoje dzieci w wieku syn prawie 14 lat i córka prawie 4 lata. Cieszę się że je mam, choć czasem tak dają mi popalić, że się zastanawiam w jakim celu to robią.
Ciekawa jestem czy ktoś ma podobne doświadczenia jak ja.
Czasami myślę, że moje obecne życie jest nudne, ale tak naprawdę sama niewiem czego chcę. Dni są ciągle takie same, w kółko te same czynności, wszystko zlewa się w jedno. I powstaje pytanie- co dalej? Jak to zmienić skoro boimy się postąpić naprzód?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz